Translate

12 Mayıs 2016 Perşembe

Hipnotik Bir Film

Herkese yeniden merhaba :))



Bugün sizlere Halil Cibran'ın "Ermiş" ( The Prophet ) isimli kitabından uyarlanan aynı isimli bir animasyon filminden bahsedeceğim.

Film izlediğim en nitelikli animasyonlardan bir tanesi. Persapolis'ten sonra zihnimde  benzer bir tatla hatırlayacağım bir iş olmuş doğrusu. Masalsı renkleri ve yaratıcı çizimleri ile desteklenen ufak hikayeler animasyonun içine ustaca eklenmiş. Öyle ki sade kelimelerle yaratılan derin manalar bana Celaleddin Rumi'yi hatırlattı.

Şimdi farkediyorum ki aynı zamanda da en etkilendiğim sahnelerden birisini de afiş olarak düzenlemişler :

Afişten de gördüğünüz gibi filmde çok tanıdık hoş bir sesi tatlı bir şiveyle dinleyeceksiniz ki bu Salma Hayek'in sesi :)

Dünyada günbegün kötülükler pis bir koku gibi üstümüze sinerek yayılırken The Prophet gibi içimizdeki iyiyi, ruhlarımızın özgür yaratılışını bize hatırlatan inspirational filmleri seviyorum. Bu hafta bu filmi izleyin, yorumlarınızı bana direkt mesaj aracılığı ile yöneltebilirsiniz. Yorumlarınızı merak ediyorum :)

Yakında Gaziantep notları ile yine buralarda olacağım, görüşmek üzere :)

iyi seyirler ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Okunanlar