Translate

14 Aralık 2015 Pazartesi

Cihangir'de bir 'Freelance' Mekanı : Journey



Beyoğlu'nu bir meyveye benzetmek gerekse herhalde bu nar olurdu. Böyle sade, yekpare duran aynı zamanda bunca zenginliği de kabukları ardında gizleyen bir muhit burası. 

Malumunuz, finallere doğru yaklaştıkça dersler ve sorumluluklar ağırlaştı. Biz son dakikacıların sunumları, projeleri geldi kapıya dayandı. Haliyle, bir Pazar sabahı, Marketing projemizi hazırlamak üzere,  İstanbul'un farklı farklı ilçelerinden adeta şehirlerarası yolculuk yapar gibi ( ve de çoğu yerde şehirler arası yolculuk süresinde ) Beyoğlu'na ulaştık. Ders çalışmak, iş yapmak, proje hazırlamak için İstanbul'da çok sayıda mekan yok ne yazık ki. Starbucks'lar bu konuda ilk akla gelen mekanlar oluyorlar ama ben nedense hala çok sevemedim bu Starbucksları. PSL(Pumpkin Spice Latte)'den PSL'e :)) Hele de buluşmak için Beyoğlu'na geldiysek buradaki bir sürü butik işletmeden birine girmek bana çok daha sempatik geldi. O sebeple Cihangir turumda da yazdığım, hakkında duyduğum Journey oldu tercihimiz :) 


Üst katı son derece konforlu, çalışkan kimseler için çalışmaya elverişli dizayn edilmiş Journey size kelimenin tam anlamı ile ev konforu sunuyor. Hatta koltuklarında serilip uyumamak için de kendimi zor tuttum. Siz de benim gibi kedigillerdenseniz çalışmak için bu fazla konforlu koltuklardansa ,,,


şu ciddi masayı tercih etmenizi öneririm : 


Journey genel olarak sağlıklı sayılabilecek bir menüye sahip. Cihangir için gayet uygun fiyatlara. Ayrıca iki farklı garsona sorduğum "midem yanıyor ne içmeliyim" sorusuna birbirinden bağımsız "nane çayı" cevabı almış olmak da takdire şayan bir durum oldu benim açımdan. Çıtır yufka menüde tercih edilebilecek şık, hafif ve lezzetli tatlılardan : 



Ancak benim midem yandığı için onu bastıracak bir tost bir de nane çayı istedim : 



Tost ve hatta üzerindeki yeşilliklerin sosu bile gerçekten çok lezzetliydi ve benim hassascık midem için sahiden iyi fikirmiş. 

Sözün özü , her ne kadar çayını demliğinden çok sevemesem, içerisini biraz sıcak ve servisini oldukça yavaş bulsam da Journey lezzetli menüsü ve konforlu ortamı ile özellikle çalışmak isteyenler için tercih edilebilecek bir mekan.  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok Okunanlar